Sunday, October 19, 2008

First Day Ke Kuliah

irst Day Ke Kelas sesi 08/09 - 19.10.2008 ( Ahad )


Seawal jam 7.00pg aku keluar dari rumah, menaiki van untuk ke Damanhur,
jam 10.00pg sampai di kuliah terus mencari dewan (kelas). Kelas pertama untuk pagi ini ialah Undang² Kerja dan kelas kedua BI (Terminologi Undang²). Aku berjaya memenuhi kedua² kelas tersebut, Alhamdulillah..

Untuk Semester ini aku akan belajar untuk 5 subjek sahaja manakala bakinye aku akan ambik di semester kedua nanti (8 Subjek)











Ini la 5 subjek yang terpaksa aku harungi untuk semester ni..

01 - Prosedur Perintah Mahkamah - Dr Mohammad Yahya
02 - Undang² Pertanian - Dr Ahmad Al Annani
03 - Undang² Kekeluargaan Islam ( Pusaka ) - Dr Muhammad Abd Hamid
04 - Terminologi Undang² - Dr Walid Ali Muhammad
05 - Undang² Buruh - Dr Anas Al Basyar

No comments: