Saturday, February 21, 2009

Back To School...

Back To School...17.02.2009 - Selasa

Kelas untuk Sem kedua telahpon bermula pada minggu lepas..Aku saje2 pergi ke Kuliah, kot2 Doc dah mengajar tp sebaliknye..
Hampa juga sb ingatkan dah start mengajar..maklum la sem ni aku kena ambik 10..waaa teruk tu...kat sebelah ni sebahagian buku2 yang dah ada..dah la tebal2..bab2 dlm buku2 tu pon bab yang susah n memeningkan kepala..


Berikut adalah Subjek yang aku ambik untuk semester ni :-

Fiqh
Fiqh Perbandingan
Usul Fiqh
Undang-Undang Antarabangsa(Khas)
Prosedur Jenayah
Undang-Undang Civil 4
Al- Quran
Esei







Ni Muqarar Quran yang aku dapat dari pejabat Wakil Kuliah Syariah dan Undang2 Damanhur - Dr Farouk Abu Dunya..




Ada dua Subjek aku kena repeat:
Undang-Undang Civil 3
Prosedur Sivil & Perdagangan

No comments: