Sunday, August 14, 2011

My Family..... ;)

Hmmm... Lama tol x menulis dalam blog ni...
Ni adalah my lovely wife...raya tahun lepas...aku x de sb x balek...
tahun ni pon x de gak...x dpt balek lg...bile masa la agaknye nk dapat beraya ngan my wife n anak2 ni...

Yang sebelah kiri dan kanan tu adalah anak perempuan n anak laki aku..
da besar diorang...yang kecik tu bukan anak aku..tu adalah cucu saudara aku yang sulong sebelah my wife...








Gambar ni masa aku balek Malaysia baru2 ni...sempat merasa berasama anak2 selama 2 bulan...Anak laki aku yang tepi kiri Anak perempuan yang pakai tudung merah...lain2 tu anak buah...dua orang sebaya ngan anak aku...yg tgh2 tu nama nye awatif, n yang tepi sekali nama awis. dua orang ni sebaya ngan anak aku...

k ... ni je kot....mls nk tulis panjang2

No comments: