Wednesday, May 13, 2009

Peperiksaan Takhalluf

~ Paper Ulangan -9/10.05.2009 (Sabtu & Ahad) ~




Alhamdulillah..dah selamat tempuhi dua madah tu..( Undang² Civil dan Prosedur Tindakan Mahkamah ). Dua-dua x de muqarar...kena baca seme..x de rest..2 hari berturut-turut..Dua hari x tido...Balik pekse 10.05 tu aku terus tido..cover yang tido...

Alhamdulillah juga...nk kate x lih jawab tp aku boleh je jawab...untuk Prosedur tindakan Mahkamah tu blur skit...banyak sgt..x tau dah mana satu jawapan...untuk Undang-undang Civil alhamdulillah rasanye boleh kot...dpt jugak jawab 3 dr 4 soklan...satu soklan x jawab..so aku tukan ngan jawapan lain..dr tinggal kosong camtu je..baik aku wat jawapan lain..hahaha..Hope dua2 paper tu najah..Doa2 kan kejayaan aku..

Hmmm 18.05 ni bermula peperiksaan tuk thn 5 ni...InsyaAllah dah ready..tp banyak x baca lagi...hahahaha harap dpt habiskan seme tu.. Ok Doa-doakan kejayaan aku n semua warga Al azhar di Mesir...ok

No comments: